sobota, 6 grudnia 2014

121.

DZIEŃ 3

8:00 śniadanie

  • 2 kromki chleba
  • 2 plastry szynki
  • sałaty trochę
  • kawa z mlekiem 0,5%
11:00

  • jabłko
13:00 obiad

  • zupa "pomidorowa" - zjadłam 2 kawałeczki ziemniaka z niej
  • ziemniaki - zjadłam 4/5
  • gotowany kawałek wieprzowiny - wykroiłam żyłki i tłuszcz i pochłonęłam
  • brokuły - nie tknęłam bo nienawidzę tego obrzydlistwa
Na całe szczęście była najfajniejsza pielęgniarka i że zjadłam dodatkowe jabłko to nie dała mi nurtidrinka.
Płakałam przy obiedzie, bo nie mogłam jeść, nie byłam głodna nie chciałam tego.... miałam dość. Laska z pokoju stwierdziła że przecież nikt na siłę mnie tu nie trzyma i po co tu siedzę.Do cholery jasnej ja przynajmniej nie wpierdalam po cichaczu i staram się nie rzygać =.=  Zresztą ja tu jestem bo nie mam innego wyjścia, nic innego nie dawało rezultatów i ja mam dla kogo walczyć!

15:40

  • nielegalna paczka herbatników 
17:00 kolacja

  • 2 1/2 kromki chleba
  • 1 1/2 plastra szyki
  • pół pomidora
Kolacja i śniadanie to jedyne posiłki które mi odpowiadają, smakują mi i je lubię. gdyby ten felerny obiad można by zamienić na kanapki nie było by takiej tragedii.

Mam zamiar zjeść jeszcze herbatniki bo mogę być głodna. Razem z nimi to nie całe 1000kcl. Ciekawe czy schudnę ^3^ było by supeeeer :3

Jak by ktoś nie wiedział co to NUTRIDRINK to o to ulotka

5 komentarzy:

  1. Po poście widać, ze jakos dajesz rade. Wspaniale, ze nie rzygarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię, gdybym otrzymała taką uwagę to bym ją z miejsca rozszarpała :D trzymam kciuki za dalsze postępy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiłabym dziewczynę z pokoju ;/. Jak można być taką hipokrytką?

    Kochana, dobrze sobie radzisz, jesteś silna i wierzę, że z tego wyjdziesz.
    Trzymaj się. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Twojej determinacji i walki :)
    V.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dobrze, że takie kiepskie jedzenie dostajesz:/ może staraj się zjadać warzywa? Objętościowo się 'zapchasz', nie zjesz za dużo kcal, a i pielęgniarki nie będą straszyć nutridrinkiem(?). Trzymaj się, nie przejmuj się hipokrytkami z pokoju.

    OdpowiedzUsuń