czwartek, 6 listopada 2014

108.

Umieram....
do wtorku na zwolnieniu, powinnam być już zdrowa, ale dostałam antybiotyk bo dalej choruje....

Byłam przerażona, bo praktycznie nic nie jem a miałam strasznie wystający brzuch. Jakaś bomba w nim siedziała czy ufoludek.... nie wiem był okrągły i nabrzmiały O.o Więc wczoraj wieczorem senesik i dziś znowu wklęsły. Nie wiem czemu tak się stało, może od leków osłonowych czy coś.... Na wszelki wypadek odłożyłam je na bok.
Jestem strasznie zmęczona chorowaniem... normalnie zdycham.
Wczoraj przyjechał do mnie ojciec.... myślałam że przyjedzie podniesie mnie na duchu i sobie po prostu pogadamy.... UŁUDA, opierdolił mnie stwierdził że nic nie robię, że poszłam do psychiatry po to by wszyscy zobaczyli jaka jestem biedna i w ogóle... Stwierdził że nie chce za wszelką cenę wyzdrowieć bo odmówiłam codziennego odmawiania różańca O.o JPR... On na starość świruję, co mu odpierdoliło z tym kościołem.... ach i zdałam dobrze maturę bo przed nią poszłam do spowiedzi, nie dlatego że zapierdalałam jak głupia, tylko dlatego że poszłam do SPOWIEDZI... on zwariował!

No ale cóż jeden pozytyw wczorajszego dnia to to że mama weźmie mi lapka na raty. Ja z moją umową na zlecenie nie mam takiej możliwości, ale ona owszem więc ten stary shit co stoi na drugim biurku będę mogła wypierdolić! Postanowiłam wziąć ultrabooka bo na dzisiejsze standardy chyba jest najbardziej uniwersalny. A do tego kosztuje mniej niż normalny laptop. Nie potrzebuje kompa do grania tylko do pisania prac i przeglądania internetów więc myślę że będzie epicki (KOGO TO W OGÓLE OBCHODZI?!)

Z bulimii przechodzę w anoreksje.... mam takie wrażenie bo praktycznie nic nie jem a jak coś przekroczy kaloryczność 200kcl to rzygam. Może to przez cholerną grypę?! Wczoraj zjadłam BUŁKĘ! a i tak miałam  cholerne wyrzuty sumienia chodź to był jedyny posiłek...

Impreza na której byłam w weekend była dość udana chociaż nic nie piłam i nic nie jarałam... (ktoś w ogóle tak jeszcze imprezuje?!) Znaczy matka kumpla wywaliła nas z domu o 3 w nocy.... Bo gówniary zrobiły jakąś awanturę (jedna ryczała bo jej brat całował się z jej przyjaciółką, druga ryczała bo tamten brat przyszedł z nią a całował się z inną i chciała z nim POWAŻNIE rozmawiać chodź był tak nawalony że ledwo stał, a reszta towarzycha postawiła sobie za cel pogodzenie ich wszystkich i odnalezienie złotego środka...) Bądź co bądź Szydlak najlepiej na tym skorzystał bo jedną rycząca zaciągnął do swojego łoża.... My z moim kumplem siedzieliśmy zażenowani, wzięliśmy śpiącego mojego lubego i poszliśmy do niego spać w łóżku jego rodziców A CO! (bez kumpla tylko z lubym).
Ja w mojej pięknej czerwonej kiecce wytrzymałam z 2 godziny potem latałam w jednoczęściowym dresie....
 Ach piękni i nawaleni ( ja w moim seksi dresie!)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. :)
    ach ci ojcowie... skąd ja to znam masz nadzieję na jakąś pomoc rozmowe po prostu chcesz się pośmiać a oni zazwyczaj rozczarowują soją osobą. może staraj się jeść chociaż coś zdrowego koło 400 kcal w ciągu tej choroby żeby organizm miał siłę do walki
    trzymaj się. :)

    http://starvingfor4perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odstawianie leków osłonowych podczas brania antybiotyków jest głupim pomysłem. Wydąć Cię mogło od zjedzonej buły, a nie od leków koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy inaczej, nadal uważam, że odstawienie leków osłonowych w takim wypadku i z takiego powodu, to czysta bezmyślność. Zastanów się nad tym, bo możesz zrobić sobie wielką krzywdę, wcale nie umyślnie.
      To drzewo było metaforą w mojej notce, kiri.
      Ważyłam nie mniej niż 72kg ;-) Mam 174 cm wzrostu.

      Usuń
  3. Odstawienie leków przeciw osłonowych to zły pomysł, może dość do naprawdę poważnych komplikacji, radzę ci raczej ponowie zacząć je brać. A co do taty, skąd ja to znam, codziennie słucham tego jak nienormalna jestem. Powodzenia kochanie, wracaj szybko do zdrowia.

    A w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i jestem nowa, dlatego przydało by się jakiekolwiek słowo na początek. Pamiętaj kochanie, aby skomentować mój najnowszy wpis, dzięki temu będę wiedziała, że mnie odwiedziłaś --> http://elinnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierz lepiej osłonówki, bo ja raz tylko przy antybiotyku nie brałam, i za chwilę znowu byłam chora.
    U Ciebie z tatą tak jak u mnie z babcią. Nic tylko by się modliła. Irytuje mnie to, bo lepiej, gdyby sama działała, a nie zdawała się w każdej sprawie na "głos boży" .
    Wracaj do zdrowia i walcz z tym cholerstwem.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutka jesteś :)
    zdrowiej :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń